loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیدا: در تجلیل از عارف شیدا، آیت الله سید عبدالکریم کشمیری (ره)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65797 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
185,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«شیدا» زندگی نامه و یادنامه آیت الله سید عبدالکریم کشمیری (ره) (۱۳۷۸-۱۳۰۳) است.

اما خداوند زیباترین و شیرین ترین حرف هایی را که یک عاشق می تواند به معشوق خود بزند و لذت بخش ترین و دلپذیرترین کارهایی را که یک عبد می تواند در برابر معبود خود انجام دهد، جمع کرد و نامش را نماز گذاشت. و نماز مستقیم ترین و بی پرده ترین رابطۀ انسان با خدا شد و خوشا به حال کسی که بندۀ عاشق خداست و خوشا به حال آیت الله کشمیری که از آن ها است. حاج صاحب عضدالله می گوید:

«ایشان وقتی نماز می خواندند، یک چیزهایی می دیدم که خیلی تعجب می کردم، نمازشان برای من دلچسب بود مثلاً یک وقتی حمد می خواندند، خیلی معطل می کردند و طول می دادند، بعضی وقت ها سجده هاشان طولانی می شد. یک روز از ایشان علت آن را پرسیدم، فرمودند: این ها یک چیزهای غیبی است، نمی توانم بگویم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما