loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اردوگاه اطفال

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده احمد یوسف زاده

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 327

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65894 10003022
115,000 109,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«اردوگاه اطفال» روایت دیگری از رنج ها و دردهای اسرای هشت سال دفاع مقدس در زندان ها و اردوگاه های عراق است؛ اما بسیار دردناک تر از روایاتی که تا به حال شنیده اید.

یوسف زاده در این کتاب به سراغ اسرای زیر بیست سال رفته است. اسرایی که در فاصله سال های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ در اردوگاه های رمادی یک و دو معروف به «اردوگاه اطفال» بوده اند.

او در نگارش این کتاب علاوه بر مشاهدات شخصی، ساعت ها با آزادگان این اردوگاه ها مصاحبه کرده است. هرچند خودش اعتراف می کند که هنوز ناگفته های زیادی از آن اردوگاه ها مانده است که نتوانسته روایت کند: «با این کتاب، تا کنون سه سال از هشت سال اسارت من و همراهانم روایت شده است. می ماند پنج سال آخر که در اردوگاه موصل دو گذشته و در یک کتاب جداگانه، اگر خدا بخواهد و عمری باقی باشد شرحش را خواهم نوشت.»

این کتاب دقیقا در نقطه ای آغاز می شود که کتاب «آن بیست و سه نفر» به پایان رسید.

امروز حمید عراقی گفت فردا می خواهیم وسط اردوگاه یک پرچم نصب کنیم.با خودم گفتم لابد از فردا باید به اینا جواب بدیم کی پرچم عراق رو پایین کشیده ، کی به پرچم عراق بی احترامی کرده و مشکلاتی از این دست ، اما در کمال تعجب حمید عراقی ادامه داد : از فردا یک پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب می کنیم وسط اردوگاه!
فهمیدم حمید عصبانیه ، داره زمینه چینی میکنه که حرف مهمی بزنه.

گفتم : سیدی حمید ، چرا مگه چطور شده ؟ حمید گفت : شما به هیچ قانونی احترام نمی ذارید.می گیم نماز جماعت نخونید، می خونید. می گیم با خبرنگارها مصاحبه بکنید، نمی کنید. می گیم صلوات نفرستید، می فرستید. می گیم بعد از سوت آمار سریع بیایید توی محوطه، نمی آیید. خب یک دفعه پرچم جمهوری اسلامی رو هم نصب کنید وسط اردوگاه دیگه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما