loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احساسات کودک من: چگونه مدیریت احساسات را به کودکان خود بیاموزیم؟

ناشر مهرسا

نویسنده حامد اختیاری | فاطمه غنی پور

تصویرگر لاله ضیایی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65902 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

احساسات بخش مهمی از زندگی ما و کودکانمان را شکل میدهد. یکی از مهارتهایی که کودکان ما برای رسیدن به رشد متعادل باید فرا بگیرند، مهارتهای عاطفی است. مهارتهای عاطفی، مجموعه هایی از توانمندی های مرتبط با احساسات را در برمیگیرد؛ مهارتهایی مانند شناختن احساسات، توانایی مدیریت و کنترل احساسات و بیان مناسب احساسات.
مهارتهای عاطفی زیربنای موفقیت کودکان ما در آینده هستند؛ کودکانی که در تشخیص، بیان و مدیریت احساسات خود توانا هستند، به شیوه ای موثرتر با دیگران ارتباط برقرار می کنند و روابط موفقیت آمیزتری پدید می آورند.
مهارتهای عاطفی قابل یادگیری هستند اما بسیاری از والدین به علت آگاهی نداشتن از اهمیت رشد عاطفی و نداشتن مهارتهای لازم، به این مقوله بی توجه هستند.
در این کتاب تلاش شده است دانش کاربردی مورد نیاز والدین برای مواجه درست با احساسات کودکان و آموزش مهارت های عاطفی به آن ها، به زبان ساده ارائه شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما