loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سبک های معیار: شیوه های دعوت انبیای الهی در قرآن با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبایی

ناشر ادیان | دانشگاه کاشان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 238

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65949 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر بررسی روش ها و شیوه های دعوت انبیای الهی در قرآن کریم می باشد که مطابق با دیدگاه های تفسیری علامه سیدمحمدحسین طباطبایی تدوین یافته است.

نگارنده در این راستا به چهار روش پیامبران در دعوت به سوی خداوند اشاره نموده است: شیوه الگوی گفتاری و رفتاری، دگرگونی در شناخت، تغییر در احساسات و عواطف و در نهایت برخورد قهرآمیز.

وی معتقد است که از میان این روش ها، شیوه اول از بهترین راه ها بوده و پس از آن می توان از شیوه دوم به عنوان مبنای رفتار مخاطبان استفاده کرد و در کنار آن، شیوه تغییر احساسات و عواطف را برای برانگیختن انگیزه آنان، مدنظر قرار داد.
در نهایت نیز، در صورت عدم تاثیر هیچ یک از روش های مذکور، می توان به منظور حفظ هدایت یافتگان، به مقابله و مواجهه قهرآمیز با منحرفان روی آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما