loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طاهر خان طومان: زندگی شهید مدافع حرم سید رضا طاهر

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده مصیب معصومیان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 164

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66002 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سید رضا طاهر، مجاهد خستگی ناپذیری بود که هم طاهر بود، هم معطر و منور و همچون نور در میان رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا می درخشید. الگوی مقاومت و پهلوان میدان نبرد بود. شجاعت، صلابت، ایستادگی و مقاومت، عبودیت و بندگی، ادب و اخلاق شایسته از ویژگی های بارز این شهید بلند مرتبه بود. برای اهداف والایش از همه چیز می گذشت و آن را در راه رضای خدا خرج می کرد.

در فروردین و اردیبهشت سال 1395، مقاومت یک تنه و عاشقانه او را در برابر تکفیری های وحشی و مزدوران آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب شاهد بودیم.
ارزش و عیارش را به همه هم رزمانش نشان داد و ارادتش به حضرت زینب را نمایان کرد. رزمید و جانفشانی کرد و با نبرد بی نظیرش در منطقه معروف «خانه زرد» و در جناح راست «خان طومان» حلب سوریه به شهادت رسید.

توی اوج درگیری با تکفیری ها در خان طومان بودیم. تلفات زیادی از دشمن گرفته بودیم، دشمن هم تلفات هر چند کم و به تعداد انگشتان یک دست از ما گرفتند. نیروهای فاطمیون روحیه شان را از دست داده بودند و نیاز به تجدید روحیه داشتند. در آن وضعیت درگیری ها و تیراندازی هیچ کس فکرش را نمی کرد که ناگهان سید رضا فریاد بزند: «آقا! مسئول چای اینجا کیه؟ یکی بره یه کتری آب بار بزاره می خوایم چای دم بدیم.» همه خندیدند. همیشه از این شوخ طبعی های به موقع، به جا و سنجیده داشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما