loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیات مفاتیح الجنان

3 (4)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده شیخ عباس قمی

مترجم سید احمد طیبی شبستری

تصحیح و تعلیق سید هاشم رسولی محلاتی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 1128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66012 10003022
320,000 288,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دعا، مغز عبادت و نشانه تکامل انسان و آمادهشدن برای عروج از خاک تا خداست. بیتردید برای این امر مهم به راهنمایانی کامل و راهیافته نیاز هست تا آدمی را در راز و نیاز با خدا و نجوای با حضرت حق، دستگیری کنند؛ این راهنمایان، همان پیشوایان معصوم^ هستند که شیوة دعاهای آنان در مناسبتهای مختلف، الگوی کاملی برای همگان است.

عالمان اسلامی از روزگاران کهن، دعاهای وارده را جمعآوری و کتابهای مختلفی را تدوین کردهاند؛ یکی از این کتابهای ماندگار که حدود صد سال پیش، گردآوری شده «مفاتیحالجنان» از محدثِ نامی، حاج شیخ عباس قمی است. ایشان با تبحّری کامل در حدیثشناسی و تاریخ و نیز تقیّد به احکام و اخلاص در عمل، این کتاب را پدید آورد و مورد قبول همگان قرار گرفت. مؤسسه بوستان کتاب، این اثر را با حروفچینی و صفحه آرایی جدید و با ترجمة مرحوم شبستری تقدیم میکند. در این چاپ برخی غلطهای واضح که در چاپهای قبل آمده بود اصلاح شد. امید است در آینده توفیق یابیم تا با تصحیح کامل متن مفاتیحالجنان این اثر نفیس کاملتر شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

شیرین

سلام - لطفا تصویر چند صفحه از کتابها را در سایت قرار دهید تا بتوانیم برای خرید ، بهتر تصمیم گیری کنیم .

25 خرداد 1400

جواد نعمتی

سلام
لطفا تصویر چند صفحه از ترجمه جناب طیبی شبستری از دعاها و مطالب مفاتیح رو بعنوان نمونه در سایت بگذارید که بشه تصمیم گرفت برای خرید

3 خرداد 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما