loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درباره تاریخ نگاری انقلاب اسلامی

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده جعفر گلشن روغنی

ویراستار سید محمدصادق فیض

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 515

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب درباره ی تاریخ نگاری انقلاب اسلامی نوشته جعفر گلشنی روغنی به بررسی مسائل نظری به خصوص چیستی و چرایی و چگونگی تاریخ نویسی و تاریخ نگاری در ایران معاصر می پردازد.

سخن گفت اما در کلامی کوتاه ؛ اینکه هر پنج نفر بر این نظر بودند که با توجه به حجم عظیم و در خور توجه انتشار و در دسترس بودن داده ها و مواد خام ، اطلاعاتی که از نقاط قوت موضوع تاریخ نگاری است.

باد دائما درباره تاریخ انقلاب بیاندیشیم و بحث کنیم و قلم بزنیم و دست از تاریخ نویسی هر روزه و همیشه و این زمانی برنداریم .برای آنکه سال ها و دهه ها و سده های آینده تاریخ نوشته های خوبی در اختیار داشته باشیم و بتوانیم تاریخ جامع و دقیق انقلاب اسلامی را به رشته ی تحریر در آوریم .بادی امروزه تاریخ نویسی ضروری قلمداد شود و آن را صرفا به آینده و گذشت زمان و نشر بیشتر داده ها و اسناد معطوف نکنیم و در این مسیر به جوانب گوناگون انقلاب اسلامی توجه بکنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما