loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرمانروای مه

ناشر عهد مانا

نویسنده مهدیه ارطایفه

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 664

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66097 10003022
240,000 216,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فرمانروای مه، رمانی است بدیع و جذاب و کارآمد؛ به ویژه در دوره ای که دین نماهای کاذب، تلاش می کنند با تبلیغات دروغین، جایگاه ویژه ای بین جوانان، به خصوص مسلمانان بیابند.

نثر روان و پرداختن به مسائل ماورائی از دیگر ویژگی های این کتاب است که می توان آن را بدون وقفه و در مدت زمان کوتاهی خواند.

محتوای این کتاب درست در نقطه مقابل فیلم های هالیوودی با مضمون جن و شیطان قرار دارد. آنچه این روزها در تبلیغات کاذب فیلم ها و کتاب های غربی به چشم می خورد، مبارزه علیه دین و اشاعه شیطان پرستی و بی دینی است. قوی نمایاندن قدرت شیطان در چشم جوانان و برتر نشان دادن قدرت های شیطانی موضوعی است که در بسیاری از فیلم های هالیوودی به چشم می خورد. با خوانش این کتاب به راحتی می توان جن و شیطان واقعی را شناخت و با تمام وجود حضور منفی شان را حس کرد و از شخصیت های انس و جن و برخوردها و درگیری های آنها که منطبق بر آموزه ها و پندهای قرآنی است، به شناخت کاملی از ارتباط بین جن و انس رسید؛ از سویی به دروغ پردازی های فرهنگ ضد دینی و سکولاری غرب در خصوص شیطان وتبلیغ برای شیطان پرستی هم پی برد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مرضیه آرزومندی

خیلی خوب بود. بعد از خوندنش فکر میکردم مصداق نداره ولی کم کم دور و برم دیدم که خیلی راحت ما هم مثل افراد این داستان ساده ایم و زودباور. باعث شد خیلی بهتر به افراد و گروه ها نگاه کنم. به هر کسی اطمینان نکنم. معیارهای خوبی برای شناسایی و به دام نیفتادن تو گروه های انحرافی میده

21 فروردین 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما