loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حلوای عروسی: شهید محمدرضا مرادی به روایت صغری ذوالفقاری مادر شهید

5 (1)

ناشر روایت فتح

نویسنده فاطمه دانشور جلیل

راوی کتاب صغری ذوالفقاری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66177 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حلوای عروسی، مشتمل بر زندگینامه داستانی شهید «محمدرضا مرادی» به روایت «صغرا ذوالفقاری»، مادر شهید است. محمدرضا 28 شهریورماه سال 1329، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش «محمدحسین» و مادرش، «صغرا» نام داشت. تاپایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. ناوبان‌یار سوم ارتش بود.

شهید مرادی کمی قبل از جنگ نامزد می کند و سه، چهار ماه بعد از شروع جنگ هم به شهادت می رسد. ایشان در آخرین نامه ای که به خانواده نوشته بود، از مادر می خواهد مقدمات مراسم عروسی اش را مهیا کند. مادر هم وسایل پخت شام عروسی را تهیه می کند و حتی با یکی از همسایه ها صحبت می کند تا خانه اش را برای برگزاری جشن ازدواج در اختیار آن ها بگذارند، اما در همین حین خبر شهادت محمدرضا را می شنود. ناخواسته همه وسایلی که برای مراسم ازدواج پسرش تهیه کرده بود صرف مراسم شهادت محمدرضا می شود.

کتاب حلوای عروسی: شهید محمدرضا مرادی به روایت صغری ذوالفقاری مادر شهید، نوشته فاطمه دانشور جلیل است و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما