loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فوت و فن بازنگری و ویرایش رمان

مجموعه کتابهای آموزش نویسندگی - 8

ناشر سوره مهر

نویسنده جیمز اسکات بل

مترجم شهرام اقبال زاده

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 560

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66299 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر در قالب شانزده فصل درباره اصول ویرایش رمان به بحث پرداخته است.
بل در کتاب خود نخست فلسفه ویرایش متن را شرح داده است و بعد از آن به صورت اختصاصی به سراغ اصول ویرایش بخش های مختلف رمان از جمله شخصیت داستانی، طرح و ساختار رمان، زاویه دید، گفتگو، آغاز و پایان داستان، نشان دادن، صدا و سبک، توصیف مقدمه چینی، بازنویسی و سایر مواردی که در نوشتن رمان باید آنها را رعایت کرد رفته و شرحی درباره اصلاح و ویرایش آنها عرضه کرده است.

نویسنده این کتاب در دیباچه این اثر درباره آن عنوان کرده است:
شاید شما بتوانید جملاتی شگفت انگیز بنویسید؛ واژگانی که شاید به خوبیِ بازی پینگ پنگ بده و بستان خوبی با یکدیگر داشته باشند.اما هر چه پیش تر می روید، می بینید آنچه نوشته اید داستان نیست، آنچه نوشته اید، شعر است.
نمی خواهم علیه شعر سخن بگویم، من شعر را دوست دارم اما اگر قصد دارید رمان بنویسید، باید چگونگی نوشتن یک روایت طولانی و موفق را بدانید. طوری خود را بار بیاورید که ویراستار کارهای خود باشید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما