loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گلوله استدلال نمی کند (هنر وسترن اسپاگتی)

مجموعه کتاب های راش

ناشر ستاک

نویسنده عبدالحسن پیروز

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 146

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66367 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«گلوله استدلال نمی کند» حاوی مجموعه ای از پوستر فیلم های وسترن اسپاگتی است که پرخون و پرحس و حال اند و در تاریخ و فرهنگ پوسترهای سینمایی دنیا اثرگذار و پرطرفدار بوده اند. فیلم های وسترن اسپاگتی را معمولاً اروپاییان می ساختند و وسترن اسپاگتی نام خود را از کارگردانان ایتالیایی گرفته است؛ این وسترن ها در مقابل وسترن های اصیل امریکایی کم اهمیت ترند و با بودجه ای ناچیز ساخته می شدند، ولی بعضی از آن ها واقعا نوآوری داشتند و همچنین نوعی اثر هنری به شمار می آمدند.

این فیلم ها در اوایل حتی در کشور های اروپایی هم به رسمیت شناخته نمی شدند. در این اثر، صد پوستر از میان ششصد فیلم وسترن اسپاگتی برگزیده شده است. معیار گزینش و جذابیت بصری اثر، در کنار ظرفیت آن، برای بازنمایی فضای کلی حاکم بر کل پوسترهای وسترن اسپاگتی بوده است. فصل اول و اصلی این کتاب به پوسترها اختصاص دارد و در دو فصل بعدی نیز تعدادی از آثار مشهور و برجسته ی دو قالب هنری «کاورهای ویدئو و موسیقی» به نمایش درآمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما