loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گنجینه معماها و نکته های قرآنی

ناشر مرسل

نویسنده فخری باقری بیدگلی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66383 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
29,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مقدمه کتاب، از زبان مولف چنین آمده است:

در طول سال هایی که به آموزش قرآن اشتغال داشتم، بعضا اتفاق می افتاد که قرآن آموزان سولاتی پیرامون قرآن مطرح می کردند که برای یافتن جواب آنها باید کتاب های مختلفی را جستجو می کردم و برای انجام این کار زحمات زیادی را متحمل می شدم و این انگیزه ای شد برای شروع نگارش این کتاب، تا علاوه بر افزودن اطلاعات عمومی خود پیرامون این کتاب آسمانی در جهت افزایش شناخت دیگران هم با طرحی نو این مهم را به انجام برسانم و هدف کلی از جمع آوری دانستنی ها و معماهای قرآنی با طرحی نو و کاربردی، آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با این کلام وحی می باشد.

البته شاید بسیاری از سوالات تکراری و برگرفته از اطلاعات عمومی شما عزیزان باشد، ولی اکثریت سوالات جدید و به صورت کاربردی آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما