loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طاووس ها: مجموعه داستان برگزیدگان جایزه ا. هنری 1989

ناشر کتاب نیستان

نویسنده ویلیام آبراهامز

مترجم لیدا طرزی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 188

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66408 10003022
19,000 18,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ویژگی داستان های این مجموعه را باید در مواجهه رازآمیز آنها با مخاطبان شان جستجو کرد. جایی که در آن مخاطب نمی تواند مدعی باشد که می داند در داستان و جهان فکری نویسنده قرار است با چه مساله ای روبرو شود. هر یک از داستان های این مجموعه به تنهایی جهانی رویایی و عجیب را پیش چشم شما قرار می دهند که تا آنی قبل از روبرو شدن با آنها درباره شان هیچ تصوری نداشته اید.
«طاووس ها» به این اعتبار کتابی است شگفت که در غافلگیر گردن مخاطب خود دست بازی دارد و هرلحظه برای او جلوه ای تازه را رو می کند.

این کتاب همچنین روایتی است از نویسندگان و صاحبان اندیشه ای که بسیار زود راه خود را از جریان بدنه داستان نویسی در آمریکا و جهان جدا کردند و شاید از این منظر نیز بتوان به این اندیشید که چگونه نوشتن و چگونه اندیشیدن در دنیای نویسندگی می تواند از صاحب یک اثر، شخصیتی ماندگار بسازد و چهره نویسنده را دگرگون کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما