loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چکیده اندیشه ها (خلاصه ای از شش کتاب دکتر سید محمد تیجانی)

2 (1)

ناشر بنیاد معارف اسلامی

نویسنده سید محمد تیجانی سماوی تونسی

مترجم حسین غفاری ساروی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 204

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6642 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ضـرورت حـفـظ وحدت میان مسلمین وایستادگی آنان در برابردشمنان بر هیچ عاقلی پوشیده نـیست، همچنانکه آشنائی هر مسلمان با آئین فکری و عقیدتی خویش نیز از ضروریات است، تا قول احسن را بیابد و بشارت الهی را شامل گردد.
بر اهل دانش پوشیده نیست که تشنگی جهان بشریت نسبت به حقایق در عصر حاضر اگر بی نظیر نـبـاشـد کم نظیراست، که ساخت وسایل ارتباطی سریع از یک سوی و ظهور جمهوری اسلامی به عـنوان نظامی که براساس دین مدعی تامین سعادت دنیائی و اخروی بشراست از سوی دیگر بر این تـشـنـگی افزوده است، در این میان، کنجکاوی نسبت به مذهب تشیع خود جایگاهی ویژه دارد که حـق جـویانی چون دکتر محمد تیجانی سماوی، صالح وردانی، شیخ معتصم سید احمد و با تحقیق و جـسـتـجـو و میزان قرار دادن عقل و کتاب و سنت به این نتیجه رسیده اند که تنها گروه بر حق و نجات یافته شیعه دوازده امامی است و بس.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما