loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از مشروعیت سیاسی تا نقد مدرنیته: با تاکید بر اندیشه های امام خمینی (س) و یورگن هابرماس

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده گارینه کشیشیان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 379

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66496 10003022
21,000 18,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مبحث این کتاب در مورد اندیشه سیاسی و بالاخص مفهوم مشروعیت سیاسی با تأکید بر مقایسه اندیشه های امام خمینی و یورگن هابرماس در رابطه با مفهوم مشروعیت سیاسی است.
تفکر امام خمینی شخصیت منتخب از اسلام معاصر و یورگن هابرماس اندیشمند منتخب از غرب معاصر، مورد مقایسه قرار خواهد گرفت و نیز نقطه نظراتشان در رابطه بامفهوم مشروعیت سیاسی تبیین خواهد گرفت.

موضوع مورد بحث در این کتاب از موضوعات بنیادین اندیشه ای در جوامع کنونی، چه دراندیشه های اسلامی و چه در اندیشه های غربی است.
بعد نوآوری این کتاب در زمینه ی مطالعه ی مقایسه ای بین این دو اندیشه و اندیشمند در زمینه های مختلف سیاسی خواهد بود، همچنین این کتاب معرف دو متد انتقادی به مدرنیته و تحلیل واژگان کلیدی در حوزه اندیشه ی اسلام و اندیشه ی غرب است که البته از سوی دو اندیشمند که نظرات آنها در تحول اندیشه ای نقش اساسی دارد، مطرح می گردد.

این کتاب در شش فصل سازماندهی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما