loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث نصر: خاطرات فقیه مجاهد آیت الله حاج آقا نصرالله شاه آبادی

5 (1)

ناشر موسسه کتاب شناسی شیعه (موسسه تراث الشیعه)

گردآورنده کتاب سید حسین کشفی بروجردی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 520

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مقدمه:
در هر صفحه ای از کتاب پر برگ تاریخ به تصویر انسانهای والایی برمیخوریم که هر یک با اعمال خویش، نامی نیک از خود به یادگار گذاشتهاند که با گردش روزگار از کتابها و خاطرهها محو نخواهد شد و غبار نسیان بر آن نخواهد نشست.
بررسی زندگانی این مردان نامور گیتی همواره روشنی بخش راه پر پیچ و خم حیات دانش دوستان و سرلوحه زندگی آیندگان است.

یکی از این ناموران و فرهیختگان، عالم عامل و فقیه کامل، چهرۀ محبوب و آشنا و فقیه مردم دوست، حضرت آیةالله حاج آقا نصرالله شاه آبادی است که مجاهدات علمی و عملی وی در فراز و فرودهای موقعیتهای اجتماعی از یک سو، و رشد و نموّ ایشان در بیت فقاهت و عرفان و معنویت و تحصیل در حوزه های علمیه تهران و قم و نجف و ارتباط نزدیک با امام خمینی و آیةالله العظمی خویی و سایر اعلام حوزه های علمیه (قدس الله اسرارهم) و هم چنین حضور در مبارزات علیه رژیم پهلوی و نقش مؤثر در تشکیل کمیته انقلاب اسلامی جهت ساماندهی امور انقلاب و کمک رسانی در هشت سال دفاع مقدس از سوی دیگر، سبب شده است که آیةالله حاج آقا نصرالله شاه آبادی گنجینه ای از خاطرات شنیدنی و ارزشمند باشند.

از این رو برای ماندگار شدن این گنجینه ارزشمند بر آن شدم تا خاطرات ایشان را ضبط و تنظیم و تدوین کنم. ابتدا مصاحبه های مختلف معظم له را جمع آوری نمودم که مهمترین آنها عبارتند از:
۱) مصاحبه با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی
۲) مصاحبه با مرکز پژوهشهای صدا و سیما
۳) مصاحبه با مرکز اسناد انقلاب اسلامی
۴) مصاحبه با مجموعه حدیث سرو
۵) مصاحبه با موسسه شمس الشموس
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما