loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگانی حضرت آیت الله چهارسوقی (م 1377ق): حاوی شرح حال بیش از یکصد نفر رجال قرون اخیر

5 (1)
موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

مقدمه:
علم معرفة الرجال و تراجم احوال علماء و بزرگان از قدیم الأیام دارای مقامی شامخ و ارجمند بوده. بسیاری از دانشمندان را نشان داریم که در این موضوع کتاب نوشتهاند و شیخ بزرگوار ما آیت اللـه حاج شیخ آقا بزرگ طهرانی (مدّ ظلّه) در اثر گرانبها و بینظیر خود مصفی المقال فی مصنّفی الرجال نام و شرح حال بیش از یکهزار تن علمائی را که دارای کتاب الرجال هستند، جمع آوری و معرفی نموده است.

این نگارش شرح احوال گاه به عنوان یک رساله مفرده یا کتاب در احوال یک یا چند نفر از بزرگانی که نسبت استادی و غیره با مؤلف داشتهاند در آمده و از این نوع نیز بسیاری دیده و شنیدهایم که احتیاجی به آوردن نام آنها در این مقدمه نیست.

نگارنده این سطور مدتها بود که آرزو داشت شرح حال جامعی از حجة الاسلام معظم و آیةاللـه مفخم حضرت آقای حاج میرزا سید حسن چهارسوقی، روضاتی به رشته تحریر در آورده تا حدی دین خود را نسبت به معظم له ادا نماید، چه آن جناب علاوه بر الطاف پدرانهای که با این ناچیز داشته و زبان از شرح و قلم از توصیف هزار یک آنها بر نخواهد آمد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما