loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامعه مصرفی و شهر پسامدرن

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده دیوید کلارک

مترجم حمید پورنگ

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66510 10003022
236,000 224,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دیوید کلارک در کتاب «جامعه مصرفی و شهر پسامدرن» تحول جامعه امروزی غربی و انواع متفاوت مصرف را تبیین می کند. نویسنده در تبیین روابط میان مصرف و شهر، نگاه عمیقی به الزامات مصرف گرایی برای شهر دارد.

این کتاب دو بخش اصلی با نام مصرف و مصرف و شهر دارد و در زیربخش ها نیز از 6 فصل تشکیل شده است.
مجادلاتی درباره مصرف، هر آنچه همیشه می خواسته ای درباره مصرف بدانید(اما می ترسید از بوردیا بپرسید)، مصرف و شهر، مدرن و پسامدرن، اغوا شده و سرکوب شده تجدید دیدار با مصرف جمعی همراه با مایکل جی برادفورد، معنای سبک زندگی و آرمان شهر حداقلی فصل های اصلی کتاب را تشکیل می دهند.

شهر و مسائل مرتبط با آن، همواره یکی از علایق اصلی متفکران اجتماعی از گذشته تا به حال بوده است. بی شک نخستین جرقه های اندیشیدن در مورد شهر از سوی متفکران یونانی صورت گرفت و پولیس ـ چه در شکل واقعی و چه از نظر اتوپیایی آن ـ بخشی از آثار ارسطو، افلاطون، پریکلس و غیره را شکل می داده است. طی قرون متمادی، تغییرات بسیاری در دیدگاه های مربوط به شهر پدید آمده است؛ ولی فقط با پیدایش تفکر اجتماعی مدرن است که «شهر» جایگاه تحلیلی ویژه ای در آثار اندیشمندان اجتماعی پیدا می کند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما