loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

100 داستان اخلاقی - جلد دوم

ناشر مرسل

نویسنده اکرم الله سید

مترجم جواد ثابت نژاد

ویراستار جواد قاضی شرباف

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66543 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
39,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی، به جمع آوری و نقل داستان هایی پرداخته که نه تنها آموزه های اخلاقی، بلکه با ارائه ی متن انگلیسی به همراه ترجمه ی آن، ویژگی و جنبه آموزشی را بر آن افزوده است.

داستان ها نقش بسیار ارزشمندی در زندگی ما انسان ها داشته اند و بسته به این که در چه موضوعاتی ارائه شده باشند تأثیرات متفاوتی را ایفا می نمایند. ما ایرانیان از دیرباز علاقه مند به داستان بوده ایم و سعی کرده ایم که ماهیت ملی و تاریخی خود را در قالب داستان حفظ و عرضه نماییم، علاوه بر آن توانسته ایم بسیاری از آموزه های ملی مذهبی و تربیتی خود را در قالب داستان مطرح نماییم.

داستان های کوتاه حِکمی و دلنشین نیز در فرهنگ ما جایگاه خاص خود را داشته است به گونه ای که عصاره آن داستان ها به صورت سخنان کوتاه نغز و دلنشین و یا ضرب المثل ها تجلی یافته است.

این داستان ها را اکرم الله سید (Akramulla Syed) در خلال سال های گذشته، از منابع مختلف جمع آوری کرده است. در حالی که بسیاری از داستان ها ماهیت تخیلی دارد، اما در پایان هر کدام از آن ها، درس های بزرگی برای زندگی دنیوی ارائه می شود.

برخی از عناوین داستان های این کتاب:
درسی از قصه ی قورباغه
ضعف یا قدرت؟
فشار!
تصمیم
ظرف ترک دار
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما