loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگرش و روش ابن تیمیه: قرائتی انتقادی از عقاید و آرای ابن تیمیه و بررسی آنها در پرتو قرآن کریم، سنت نبوی و عقل سلیم

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این اثر در 5 فصل با موضوعاتی همچون اعتقادی، آراء ابن تیمیه درباره حقوق رسول خدا (ص)، امام علی (ع)، فضایل حضرت فاطمه (س) و ویژگی های روش ابن تیمیه در گفت وگو به چاپ رسیده است.

ریشه های پدیده تکفیر و پیامدهای ویرانگر آن، انسان در آیینه اندیشه، توسل به پیامبر(ص) در حیات و ممات، استجابت دعا نزد تربت امام رضا (ع)، قیام هایی در میان بهترین نسل ها، گفتاری درباره صلوات خاندان رسول الله (ص)، نقش امام صادق (ع) در نشر فقه امامیه و معارف حقیقی، شاگردان و راویان امام صادق (ع) و... برخی از مطالبی است که در این اثر به آن پرداخته شده است.

فتنه تکفیر و جهادی، اختلاف آراء عالمان درباره ابن تیمیه و شماری از سخنان ستایشگران و نکوهندگان، راهیابی اندیشه تجسیم به آیین نصرانی، موضع اهل بیت(ع) در برابر اندیشه تجسیم، تشبیهی در عقیده ابن تیمیه، جهت و مکان برای خدای سبحان از نگاه ابن تیمیه، انکار فضایل حضرت علی(ع) و مواضع ابن تیمیه در برابر این امام بزرگوار و... نیز از دیگر مباحث خواندنی این کتاب ارزشمند است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما