loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث روزگار 24: خاطرات مستند سید هادی خسروشاهی درباره خاطرات مکتوب

ناشر کلبه شروق

نویسنده سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 236

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«خاطرات غیرمکتوب» نوعا شامل مطالبی است درباره مسائل مختلف که در زندگی افراد رخ داده و در ذهن آنها باقی مانده و اغلب در مراحل پایانی عمر، به شکل مکتوب برای علاقه مندان عرضه شده است!
اما این بار، خاطراتی مکتوب از اینجانب نقل می شود که در سالیان نخستین انقلاب - و چند مورد پیش از آن - به صورت مکتوب، ارائه شده و در روزنامه های مختلف آن دوران، به چاپ رسیده است.
بیشتر این خاطرات درباره مسائل روز و پس از پیروزی انقلاب و عمدتا در پاسخ به دیگران و توضیح و تشریح حقایق، مطرح شده است که البته ضمن بیان حقیقی، نوع برخوردهای افراد در دوران نخستین انقلاب را هم نشان می دهد.

البته پس از طول زمان سپری شده و تحولاتی که در همه زمینه ها و در تفکرات افراد به وجود آمده، چگونگی صحت یا سقم این برداشت ها و یا خاطرات مکتوب را بهتر می توان بررسی نموده و در محک ارزیابی قرار داد.

هدف از نشر این «خاطرات مکتوب» -البته اگر این عنوان بر این مکتوبات صدق کند- نشان دادن نوع برخوردها درباره مسائل در اوائل انقلاب و «تشاجر» و «مجادله» و یا «تفاهم» و «مذاکره» بین افراد و گروه های سیاسی یا اشخاص موافق و مخالف، است ... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما