loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دوئل روی تپه سرابو: مجموعه داستان

ناشر کتاب نیستان

نویسنده احمد سوسرایی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66617 10003022
9,000 8,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه داستان «دوئل روی تپه سرابو» تلاشی است برای بیانی تازه از روایت های داستانی فولکلور.
نویسنده برای خلق داستان های خود ویژگی ها و دریافت های اقلیمی خود از زیست بومش را دست مایه خلق داستان های کوتاه خود قرار داده و بر همین اساس برخی از داستان های او با خروج از مختصات زندگی در کلان شهرهای بزرگ به زیست بومی با مختصات بکرتر دست پیدا می کند که به طبع آن ساختار اندیشه و تفکر و نیز حیات و الزامات آن از جمله روابط انسانی در آن ساختاری بکرتر پیدا می کنند.
این کوچ داستان های نویسنده را به نوعی شکلی انحصاری داده است تا نویسنده در ابتدای راه، چندین گام مهم برای متفاوت بودن و خلق داستان کوتاهی که بتواند مخاطب خود را شگفت زده کند از سایر نویسندگان جلو باشد.

از سوی دیگر تلاش نویسنده در این اثر را می توان تلاش تجربی ستودنی برای ایجاد نگاه و زیست بوم متفاوت به داستان کوتاه دانست که در آثار داستان نویسان هم عصر با او کمتر می توان نشانه ای از علاقه و توجه به آن را ردیابی کرد.

دوازده داستان کوتاه این مجموعه هر یک به نوعی جهانی تازه از زندگی هایی را پیش روی مخاطب باز می کند که تجربه آن تا پیش از این برای آنها به سادگی خوانش این داستان ها ساده و لذت بخش نبوده است و همین مساله است که مواجهه با این داستان ها را جذاب، قابل اعتنا و لذت بخش می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما