loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه مقالات - دفتر نخست: الاهیات جدید مسیحی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66627 10003022
250,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه حاضر گزیده ای از مقالات کتاب یا دایرة المعارف « Companion Encyclopedia Of Theology»است که توسط عده ای از صاحب نظران الهیات مسیحی غرب به نگارش درآمده و به وسیله برخی از مترجمان که بیشتر از اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مؤسسه و دانشگاه ادیان و مذاهب قم هستند ترجمه و تحقیق شده است.

این کتاب همان گونه که از عنوانش پیداست، دایرة المعارف موجز و فشرده ای است که هدف آن، آشنایی محققان فلسفه و کلام اسلامی با الهیات و کلام جدید مسیحیت است.
هدف دیگر تنظیم این مجموعه چنانچه در مقدمه آن ذکر شده است فراهم آوردن راهنمایی هر چه فراگیر تر برای وضعیت کنونی الهیات مسیحی در دانشگاه های مغرب زمین و در جهان جدید است زیرا برای فهم حال، باید از گذشته آگاه باشیم به ویژه در مورد پدیده دیرپایی مانند مسیحیت که از لحاظ مسایل کلامی مشترکاتی با کلام اسلامی دارد و از لحاظ تاریخی فراز و نشیب های فراوانی دارد.

مترجمان و محققان این مجموعه سعی کرده اند هیچ گونه القاء نظر یا نقدی تحلیل گرایانه ارائه نکنند.
زیرا هدف روشنگری در مورد تحولات الهیات مسیحی در سده های اخیر به ویژه قرن هجدهم است. اهمیت اساسی این دوره آن است که از دیدگاهی جدید به مقوله الهیات مسیحیت نگاشته شده است که از بسیاری جهات حتی از زمان آغازین آن و یا از دوران اصلاحات دینی هم مهمتر است.

این مجموعه دارای چهل و هشت مقاله است که در شش بخش تنظیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما