loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخچه پیدایش شیعه و سنی

ناشر دلیل ما

نویسنده سید علیرضا حسینی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 172

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66740 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر «تاریخچه پیدایش شیعه و سنی» در سه محور «پیدایش نام شیعه و سنی، پیدایش واقعیت مذھب شیعه و سنی، تحریف تاریخ در بیان پیدایش مذاھب» تحقیق و تدوین گردیده است.

در این کتاب بحث ھای مختلفی درباره لغت شناسی شیعه و بررسی آن در قرآن و احادیث و تفاسیر خاصه و عامه انجام شده و ھمچنین به بررسی لغت اھل سنت و اطلاق آن نیز پرداخته شده است.

جامعه جاھلی در سیاه چاله ھای فرھنگی فرو رفته بود و روز به روز بر ظلمت خود می افزود؛ تا آنکه نور تابناک محمدی دمید و فجر الھی بر آسمان و زمین تابید و تاریکی ھا زدوده شد و اسلام بر فراز گردید.
آنگاه بود که افکار و انظار حسودان تاب دیدن درخشش نام محمد و علی (علیھما السلام) را نداشت و از نخستین لحظه برای انحراف در تلاش بودند تا بتوانند مردم را از نور الھی محروم کنند و بار دیگر قدم در ظلمت گذارند و تفرقه و عداوت را جایگزین وحدت و الفت کنند.
با افول خورشید تابناک نبوت متاسفانه نگرانی ھا لباس تحقق بر تن پوشید و پیکر جامعه اسلامی بر اثر توفان سھمگین حوادث از ھم گسیخت و انشعاب مسلمانان به فرقه ھا و مذاھب مختلف اتفاق افتاد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما