loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خط سفید ممتد: مهارت های دستیابی به سبک زندگی اسلامی

3.3 (3)

ناشر مهرستان

نویسنده فریبا علاسوند

ویراستار فاطمه هادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66797 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مهارت های دستیابی به سبک زندگی اسلامی را پیش کش کسانی کرده است که خط روشن خوشبختی حقیقی را پیشه ی خویش ساخته اند.

کتاب حاضر در دو بخش تنظیم شده است:
بخش اول به بیان اصول مهم سبک زندگی اسلامی می پردازد و بخش دوم به تبیین پاره ای از مهارت های مهم برای سامان دادن به زندگی دین مدارانه اختصاص یافته است.

چه خوب است که جاده ی زندگی به سوی خوشبختی و رضایت مندی، پر از خط های سفید ممتدی است که دورزدن را ممنوع می کند و همه ی اعضای خانواده همواره در جاده ای که از ابتدا تا انتهایش سفیدی و نور جریان دارد، حرکت می کنند. زندگی های شیرین، پُر از گل های خوش رنگ و لعاب و چشم نوازی است که مثل قالی اصیل و گران بهایی همزمان از آن بوی زحمت و لذت به مشام می رسد؛ تابلو فرشی که هر تار و پودش استحکام بخش است و زیبایی آفرین.

زندگی آنگاه کمال بخش است که یک خط سفید ممتد به سوی تعالی باشد تا در پرتو آن همه ی اعضای خانواده سبک زندگی خداپسندانه را در آن مشق کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدرضا زیوری

سلام سرعت برنامه اومده پایین

14 اردیبهشت 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما