loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عطر قصه های تو: مهارت های قصه گویی و نقش آن در تربیت فرزندان

ناشر مهرستان

نویسنده ساناز شجاعی

ویراستار شهره زمانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 140

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66801 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برخلاف تصور مرسوم که قصه گفتن را صرفاً ابزاری برای سرگرم کردن کودکان می داند، این کتاب «روش قصه گویی» را به عنوان روشی تأثیرگذار و کارآمد برای تعلیم و تربیت فرزندان به شما معرفی می کند.
در فصل اول به چیستی قصه و قصه گویی پرداخته شده است و در فصل دوم و سوم به بیان ضرورت قصه گویی و تأثیر آن بر تعلیم و تربیت اختصاص یافته است.

هنوز که هنوز است عطر قصه های زندگی ساز و امیدبخش پدر و مادرها، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، معلمان و مربیان، شمیم جانمان را معطر کرده است؛ قصه هایی که سهم زیادی از آرزوی معصومانه و خالصانه ی ما بزرگترها برای بازگشت به دنیای شیرین کودکی از آنجا سرچشمه می گیرد. قصه هایی که بسیاری از آنها نه تنها قصه ای دلنشین، بلکه خاطرات زندگی خود آنها بود که با هنرمندی و ظرافت تمام و با بیانی شیرین و هوشمندانه، زیبا ترین ارزش های اخلاقی را در جانمان حک می کرد.

مهارت های قصه گویی و نقش آن در تربیت فرزندان، در این کتاب به همه ی والدین و مربیانی که دغدغه ی تربیت نسلی سربلند و آینده ساز را دارند، پیشکش شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما