loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهبری تروریسم در اروپا: چگونه رهبر کامیکازها شدم و کشف توطئه ترور

ناشر کلبه شروق

نویسنده سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 376

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

سید هادی خسروشاهی در ایام سفارت جمهوری اسلامی در واتیکان و گسترش فعالیت­ های فرهنگی در اروپا، به ویژه انگلستان و ایتالیا، و نشر چهار مجله هفتگی و ماهانه به زبان ­ های: عربی، انگلیسی، ایتالیایی و چاپ ده ­ ها نشریه و کتاب به زبان های: فارسی، عربی، فرانسه، انگلیسی و ایتالیایی ـ و توزیع وسیع آن­ها در اروپا ـ و ایجاد روابط برادرانه با رهبری حرکت ­ ها و مراکز فرهنگی اسلامی در غرب، موجب نگرانی امپریالیسم در کلیت خود گردید. واکنش خیلی آشکار ـ و البته رذیلانه ـ بود: اتهام رهبری تروریسم و «کامیکاز»های مسلمان در اروپا با محوریت لندن و رم، به عنوان مرکز فعالیت های تروریستی! ایران اسلامی.

ساندی ­تایمز معروف ترین و پُرتیراژ ترین روزنامه چاپ لندن در مقاله ای به قلم امیر طاهری، مأمور رسمی سازمان سیا و سردبیر اسبق روزنامه «کیهان انترناشنال» در تهران، این اتهام را با تیتری درشت و عکسی بزرگ، در صفحه ویژه خود منتشر ساخت و به دنبال آن، همه روزنامه ها و مجله های اروپایی، به بازتاب وسیع آن پرداختند.

این کتاب حقیقت این مسأله را با استناد به مطبوعات انگلیس و ایتالیا، بررسی نموده و چگونگی توطئه ­ های کثیف امپریالیسم، در مقابله و دشمنی با نظام اسلامی در ایران را ـ با اسناد و مدارک ـ افشا می کند و روشن می سازد.

* کتاب «رهبری تروریسم در اورپا» در پنج بخش و چهار پیوست تنظیم و تدوین شده است:

1. درنگی در ریشه ­ های تروریسم رسانه ­ ای و توطئه های امپریالیسم خبری،
2. مقاله امیر طاهری در روزنامه «ساندی­تایمز لندن» هشتم ژانویه 1948 میلادی،
3. بازتاب جلسه فوق ­العاده شورای عالی امنیت ملی با حضور نخست­ وزیر و وزیر کشور ایتالیا در مطبوعات،
4. تکذیب مطالب «ساندی ­تایمز»؛ شکایت علیه مطبوعات منعکس کننده مقاله ساندی ­تایمز ـ آراء دادگاه؛ محکومیت ساندی ­تایمز؛ عذرخواهی رسمی ساندی ­تایمز،
5. کشف توطئه ترور سید هادی خسروشاهی؛ سفیر ایران در واتیکان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما