loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیمای اقتصادی جهان اسلام: کشور های عضو سازمان کنفرانس اسلامی

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر شامل گزارش کوتاهی از وضعیت اقتصادی کشور های اسلامی است.

در این اثر، جز در مواردی استثنائی، بر داده های آماری سال های 2011 و 2012 میلادی که صندوق بین المللی پول(International Monetary Fund)، بانک جهانی(world bank) و آژانس اطلاعات مرکزی(Central Intelligence Agency) ارائه کرده اند، تکیه شده است.
هدف از گزارش های ارائه شده، رصد اوضاع و احوال اقتصادی کشورهای جهان، به منظور کنترل نظام تولید و مصرف جهانی و حاکمیت نظام اقتصاد آزاد است.

این کتاب، نه تنها برای محققان و برنامه ریزان و کارشناسان مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشورهای اسلامی می تواند مفید واقع شود، بلکه راهنمایی برای کارشناسان حوزه اقتصاد و سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی است و می کوشد آن ها را از زمینه های مساعد برای سرمایه گذای و حضور در عرصه تولید و تجارت در کشور های اسلامی آگاه کند.

منظور از کشور های اسلامی در این کتاب، کشور های عضو سازمان کنفرانس اسلامی شامل57 کشور اسلامی از قبیل جمهوری اسلامی ایران، سوریه، ترکیه، ترکمنستان، بحرین و ...است.

در این اثر گزارش هایی در مورد ایران با رعایت امانت نقل شده تا خوانندگان با چهر ه ای که از اقتصاد ایران در سطح بین المللی ترسیم شده است، آشنایی پیدا کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما