loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فقه و زندگی 16: احکام انتخابات

ناشر بهار دلها

نویسنده سید سیف الله نحوی

مشاور علمی محمدحسین فلاح زاده

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66871 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آشنایی با احکام ویژه هر صنف، برای دست اندرکاران آن ضروری و برای مراجعان به آن مشاغل، نیاز قطعی و برای اهل مطالعه، دانشی اجتماعی و دینی است.

طرح پژوهشی فقه و زندگی، که با سفارش «ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر» و همّت «پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر» شکل گرفته، پاسخی به نیازهای بشر، در همه عرصه های زندگی است.

* کتاب حاضر شانزدهمین شماره از این مجموعه است که به کاوش در معروف و منکرهای سیاسی و مرتبط با انتخابات پرداخته و اصول رفتار اسلامی برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان و دیگر دست اندرکاران و هواداران را روشن ساخته است. امیدواریم با شناخت وظیفه الهی و عمل به آن گام های بلندتر به سوی کسب رضای خداوند و خدمت به بندگان او برداریم و در تقویت نظام اسلامی بکوشیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما