loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درباره فلسطین

ناشر ثالث

نویسنده نوام چامسکی | ایلان پایه

مترجم محسن عسکری جهقی

تعداد صفحات : 258

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66881 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
82,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پس از وقوع جنگ اعراب و اسرائیل در سال 1948، در موافقت نامه های آتش بس موقت بین اسرائیل و کشورهای عرب همسایه آن، هیچ گاه از فلسطین به عنوان یک سرزمین مجزا، نامی برده نشد. در این موافقت نامه ها، فلسطین بین اسرائیل، مصر، سوریه و اردن تقسیم شد. اسرائیل علاوه بر مناطقی که سازمان ملل متحد تقسیم بندی کرده بود، 26 درصد از سرزمین های غرب رود اردن را نیز تصرف کرد.
بیت المقدس به دو بخش تقسیم شد و بخش های شرقی اردن از جمله شهرهای باستانی و اسرائیل بخش غربی و مصر نیز باریکه غزّه را در اختیار گرفت.
کتاب درباره فلسطین به بررسی تاریخ فلسطین از آغاز شکل گیری تا پایان سال 2003 می پردازد. کتاب درباره فلسطین به پژوهش و قلم ایلان پایه و نوام چامسکی نوشته شده و با ترجمه محسن عسکری جهقی در انتشارات ثالت به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما