loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ستارگان درخشان تاریخ (مجموعه وصیت نامه شهدای مقاومت اسلامی لبنان)

ناشر فرهنگ سرای انقلاب

گردآورنده کتاب حمید داودآبادی

مستندساز سید حسن نصرالله

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 120

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب "ستارگان درخشان تاریخ" دربرگیرنده وصیت نامه 38 تن از شهدای مقاومت اسلامی لبنان که در نبرد با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند، منتشر شد.

ستارگان درخشان تاریخ با مقدمه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همچنین نامه ای منتشر نشده از مقام معظم رهبری به خانواده شهید عملیات شهادت طلبانه "صلاح محمد غندور" منتشر شده است.

در بخشی از مقدمه کتاب که به قلم حجت الاسلام سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان می باشد آمده است: «این وصیت ها گویای آنند که بدون شک این شهیدان تربیت یافتگان اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب کربلایی سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) و خط امام خمینی کبیر(ره) هستند، همچنین بر این واقعیت تاکید دارند که حضرت امام(ره) الهام بخش، رهبر، اسوه و مقتدای این شهیدان است و حکایت از وابستگی و تعلق شدید و ایمان آنان به رهبر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دام ظله) و آمادگی و عشق آنان به شهادت در سایه رهبری حکیمانه آن بزرگوار نیز دارد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما