loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خلوت مدیر

رمان انقلاب اسلامی

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده علی اکبر والایی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 66934 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خلوت مدیر، بیش از هر چیز، اثری انسانی و به شدت عاطفی است. فضایی که در خلوت مدیر ترسیم گردیده، نمادی از فضایی که سخت فساد آلود و مسموم است. اخلاق و ارزشهای انسانی در آن رنگ باخته است و در دورنمای زمانه، تنها یک راه باقیست. قدم گذاردن در مسیری که افق روشن نجات را نوید می دهد.
خلوت مدیر، روایت سرگشتگی هاست، و حدیث سالیان سال جراحت روح و رنج تنهایی آدمیان است. روایت شوره زاری است که از میانش گلهای شرافت و پاکی سر بر آورده اند. روایت آدمهایی است که از زخم زمانه به تنگ آمده اند و به دنبال مفری برای رهایی اند.
کتاب خلوت مدیر به قلم علی اکبر والایی نوشته است و در انتشارات به نشر منتشر شده است.

من خودم را بهتر از هرکس دیگری می شناختم .می دانستم همچون تحفه ای نیستم که سزاوار همچون تعارف ها و ادا و اصول باشم .فکر کردم مردک من را خر گیر آورده .لابد کاسه ای زیر نیم کاسه است که آن طور گرم تحویلم گرفته.سابقه دو ساله مدیرمدرسه بودن ،همچون چیز دندان گیری نیست که لازم به آن همه تظاهر به ارادت و وشایستگی و کفایت و تعارف مزخرف باشد.از طرفی این مدرسه عتیقه هم که نمی دانم طرف کدام قبرستانی است،بدجوری باید دیدنی باشد.برگه نشانی محل را که متصدی بخش در کارگزینی رویش را سیاه کرده بود به دست راننده تاکسی سپردم و خودم را راها کردم روی صندلی...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما