loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلید اسرار: داستان های واقعی درباره مکافات عمل

ناشر معروف

نویسنده مرتضی عبدالوهابی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 120

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این اثر مجموعه داستان هایی با محوریت آثار امر به معروف و نهی از منکر و آثار و مکافات اعمال انسان نقل گردیده است. نویسنده بر این باور است بر اساس باورهای اعتقادی و آموزه های قرآنی و روایی، تأثیر اعمال انسان همانند پژواک در دنیا و آخرت نمود دارد و در این زمینه حکایات و داستان های واقعی فراوانی وجود دارد.
وی به برخی از داستان ها که در آنها به مسائلی اخلاقی مانند آثار ظلم و فساد، انتقام الهی از ظالمان، ایثار، دروغ، سخاوت مندی، معامله با خدا، طغیان، کوردلی، سعادتمندی و شقاوتمندی انسان ها، همسایه داری و آداب معاشرت با مردم اشاره کرده که پیام اصلی این داستان ها مکافات عمل و امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

البته نه همه نیکوکاری ها در دنیا پاداش داده می شود و نه تمام گناهان در دنیا قابل کیفر دادن است. نظام عدل الهی تمام خوبی ها و بدی های انسان را محاسبه می کند و فضل و احسان او بسیاری را محو می کند و می بخشد. اما بسیاری از رفتارهای ارزشی و ضدارزشی هم در این جهان کیفر و پاداش داده می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما