loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غذای سالم، غذای ارگانیک

ناشر سفیر اردهال

نویسنده محمد دریایی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 272

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

غذاهایی که امروزه مصرف می کنیم از زمان پیدایش و تولید به سموم مختلف آغشته و در نهایت مصرف و وارد بدن می شوند. در این کتاب درباره محصولات ارگانیک و مباحث مربوط به کشاورزی ارگانیک و غذای سالم توضیحاتی ارائه شده است.

این کتاب درباره مواد غذایی است که می توان آنها را عاری از سموم و علف کش ها تولید کرد و این گونه مواد می توانند در بهبود و سلامت جامعه نقش زیادی را ایفا کنند.

بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری سرطان ناشی از همین غذاهاست. به همین دلیل است که باید بدانیم انواع سبزیجات و پروتئین ها را چگونه به دست بیاوریم و آنها را جایگزین محصولاتی کنیم که آغشته به مواد شیمیایی هستند و انسان ها در وعده های غذایی روزانه شان از آنها مصرف می کنند.

جنبه های کشاورزی و سلامت محیط زیست در کتاب «غذای سالم، غذای ارگانیک» مورد بحث قرار گرفته اند و همچنین توضیحاتی درباره ضررها و ضایعاتی که مصرف مواد شیمیایی به دنبال دارند آورده شده است.

مردم باید آگاه شوند که مصرف غذای سالم چه تاثیری بر سلامت و زندگی آنها خواهد داشت و چگونه با دقت در تغذیه می توان از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد. باید بیاموزیم که برای حفظ خاک، آب و محیط زیست از مواد شیمیایی مصرف نکنیم زیرا در نهایت این مواد به بدن خود انسان ها وارد می شود.

در این کتاب از عوامل بیولوژیک برای دفع سموم آفات نام برده شده و موادی طبیعی چون عصاره سیر، مرزه به عنوان بهترین جایگزین برای آفت کش ها معرفی می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما