loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر گویندگی و فن بیان

ناشر فارابی

نویسنده رضا مقسمی

ویراستار داوود نعمتی

با همکاری داوود نعمتی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 287

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در زندگی بشر، مهمترین نقش را، ارتباط انسان ها با یکدیگر بازی می کند و ارتباطات بین انسان ها از طرق مختلف امکان پذیر است از قبیل اشاره، علامت های خاص، نگارش ها و ... که بهترین و کامل ترین آنها زبان و گویش است.

کتاب حاضر، نگاهی است جامع به زبان و قوای ناطقه در انسان، از نحوه برقراری ارتباط بین اشخاص، به صورت کلی، تا برقرای ارتباط بین متکلم وحده و جمعی خاص، نظیر ارتباط سخنران و جمع حاضر، یا ارتباط مجری و گوینده رادیو یا تلویزیون با مخاطبان ویژه خود.

تمام مطالب مورد نیاز و مرتبط با این هنر زیبا، در این کتاب، تقدیم شما می شود، مباحثی چون: شناخت و تربیت و پرورش صدا، شناخت هجاها و آواها، فیزیولوژی بیان، مدیریت بحران و استرس و ... .

گاهی رساندن مطلب و منظور درونی، به دیگران، از طریق دیگر اعضا و جوارح صورت می گیرد، که به آن، زبان بدن می گویند. در این کتاب، به اختصار، به مبحث زبان بدن هم پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما