loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشگویی هایی از آخرالزمان

پیشگویی های امامان معصوم (ع) از آخرالزمان

ناشر کتاب جمکران

نویسنده علی رضایی

ویراستار علیرضا صدوق

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 385

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67067 10003022
220,000 198,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از واقعیت های غیر قابل کتمان، پیشگویی امامان معصوم (علیهم السلام) درباره سرنوشت بشریت در آخرالزمان و حوادث قبل و بعد از ظهور منجی عالم بشریت (عجل الله تعالی فرجه) است. کتاب حاضر به دنبال آن است تا با سبکی نو و از زاویه ای جدید و نیز با استناد به منابع موثق فریقین (شیعه و سنی)، به پیشگویی های امامان معصوم (علیهم السلام) درباره ظهور مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه)، وقایع این زمان و یاران آخرالزمانی ایشان بپردازد.

اصبغ بن نباته نقل می کند که امیر مؤمنان (علیه السلام) در ضمن خطبه ای، درباره مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) و یارانش چنین فرمود:
از اهواز یک نفر، شوشتر یک نفر، شیراز سه نفر به نام حفض، یعقوب و علی، اصفهان چهار نفر به نام موسی، علی، عبدالله و غلفان؛ بروجرد یک نفر به نام قدیم، نهاوند یک نفر به نام عبدالرزاق، همدان سه نفر به نام جعفر، اسحاق و موسی، قم ده نفر که هم نام اهل بیت رسول خدا (صلی الله علیه و آله) هستند (و در حدیثی هجده نفر بیان شده است)، شیروان یک نفر، خراسان یک نفر به نام درید و نیز پنج نفر که هم نام اصحاب کهف هستند، آمل یک نفر، گرگان یک نفر، قزوین دو نفر، فارس یک نفر، ابهر یک نفر، اردبیل یک نفر، مراغه سه نفر، خوی یک نفر، سلماس یک نفر، آبادان سه نفر و کازرون یک نفر.

علامه بحرانی هم در کتاب سیمای حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) در قرآن از قول ابوبصیر و امام صادق (علیه السلام) اسامی یاران مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه) را نقل می کند و نام شهرها و روستاهایی که این یاران از آن شهرها و روستاها به حضرت (عجل الله تعالی فرجه) می پیوندند را از قول ابوبصیر به نقل از امام صادق (علیه السلام) آورده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما