loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نردبان معرفت خدا: فلسفه از نگاه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب

ناشر موسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره

نویسنده مهدی مقامی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 104

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نوشتار پیش رو، مجموعه مدونی از بیانات معظم ­له است، که در تبیین اهمیت فلسفه اسلامی، جایگاه، چرایی، الزامات و آثار مترتب بر آن فراهم شده است.
امید است با بهره گیری از مدل های مفهومی برآمده از بیانات ایشان، اساتید، فضلا و مسئولان حوزه های علمیه را در راستای بهبود ترویج فلسفه اسلامی و همچنین در تصمیم گیری ها یاری کند.

عالمان متعهد و اسلام شناسانِ شرف اندیش، با رصد مسائل مورد نیاز حال و آینده، با ارائه سیاست ها و راهبردهای حیات بخش حوزه، عالمان و فاضلان به ویژه طلاب جوان را به عرصه پاسخگویی به نیازها و سامان بخشی به وضعیت موجود خود و جامعه دعوت می کنند؛ از این رو شایسته و بلکه بایسته است تا سیاست ها، اهداف و راهبردهای علوم عقلی و فلسفه اسلامی از نگاه عالمان برجسته عرصه علم و عمل، تدوین و ارائه شود. حضرت آیت­ الله ­العظمی سید علی حسینی خامنه ای دام­ الله­ ظله که از برجستگان حوزه علمیه مشهد و قم به شمار می رود، همواره بر ضرورت یادگیری و ترویج فلسفه اسلامی توصیه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما