loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کابوس خانه

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داوود غفارزادگان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 464

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67091 10003022
43,000 40,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در نگارش داستان کوتاه همواره نویسنده ای چند بعدی بوده است. از سویی دغدغه فرم روایت برای او همواره یکی از دغدغه های اصلی در داستان پردازی بوده است و از سوی دیگر حضور تجربیات شخصی خود او در شکل دهی به محتوا و پلات داستانی.

او در سال های دهه شصت و دوران معلمی به طور کلی داستان هایی را خلق می کند که در آن روستا و معلم و المان های طبیعی که نمایش دهنده تجربیات زیستی او از بودن در چنین فضایی است به چشم می خورد، اما به تدریج علاقه مندی او به نوشتن از انسان در بستر حادثه ای چون جنگ نیز خود را در او به نمایش می کشد و بر همین اساس است که آثاری چون فال خون شکل می گیرد. جنگ برای غفارزادگان همواره بهانه ای بوده برای روایت از انسان. انسانی که او راوی همیشگی تنگناها و دورراهی های سختش برای تصمیم گیری بوده است و در نهایت اتفاقاتی که تنها و تنها از انسان می تواند سر بزند و جنگ بستری برای آن است.

کتاب« کابوس خانه» با این رویکرد بدون شک یکی از قابل توجه ترین و قابل اعتنا ترین آثار داستانی این روزهای کشور است که سرگذشت نامه یک نویسنده صاحب سبک را در ادبیات داستانی پس از انقلاب به تصویر می کشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما