loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چه کسی لباس مرا پوشید!: خاطرات آزاده محسن فلاح

ناشر سوره مهر

مصاحبه گر محبوبه شمشیرگرها

تحقیق و تنظیم کتاب محبوبه شمشیرگرها

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 576

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67192 10003022
98,000 93,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، داستان اسارت سرباز ایرانی و شهادت فردی دیگر با لباس ایشان و برگشتن او پس از حدود هشت سال به آغوش خانواده و در سوی دیگر داستان برگزاری مراسم ختم و خاکسپاری برای شهیدی که لباس محسن فلاح را پوشیده بود از جذابیت های خاص داستان است.

شمشیرگرها معتقد است که پرداختن به مسائل اُسرای ایرانی در عراق و کار های فرهنگی و جمعی که آن جا انجام می شد، این کتاب را به یک دایره المعارف فرهنگ اُسرای ایرانی تبدیل کرده که فلاح به خوبی از پس روایت آن برآمده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:
«خود به زور و با آخرین توانی که در بدن داشتم، کم کم، پیراهن را از تنم درآوردم و به کناری انداختم. غافل از این که این لباس چه روزگاری را برای من و خانواده ام و از ما مهم تر، چه سرنوشتی را برای یکی دیگر از رزمنده ها و خانواده او رقم خواهد زد. شاید اگر در آن لحظات گوشه ای از ماجرای بعدی به ذهنم خطور می کرد، هرگز حاضر نمی شدم حتی دکمه ای از آن را هم بازکنم. اما فارغ از این افکار، لباس را در آوردم و به خاک های داغ دشت عباس سپردم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما