loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکایت دانشگاه: جامعه شناسی سازمان های علمی و زیست دانشگاهی

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده حسن محدثی گیلوایی

ویراستار سمیه سیاه پشت

دبیر مجموعه جبار رحمانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 210

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67255 10003022
96,000 91,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مقدمه کتاب می خوانیم:

خاطرات و تجربه های زیسته، منبع ارزشمندی برای دریافتِ اطلاعات درباره حیات سازمانی هستند. باری، در جای جای این اثر ردپای تجربه های زیسته نگارنده حضور دارد؛ ازاین رو، نام این اثر را حکایت دانشگاه نهاده ام. این حکایت، در بسیاری موارد حکایتی شخصی از تجربه چندین دهه زیست دانشگاهی به عنوان دانشجو و مدرس دانشگاه است.

البته در پاره ای موارد از ادراک ها و تجربه های شخصی فراتر رفته ام و به گزارش های دیگران و نیز یافته های تحقیقاتی موجود مراجعه کرده و از آن ها برای تدوین مطالب این اثر بهره برده ام. به رغم این، باز هم این اثر روایتگر مشخصی دارد و لازم است تا روایت های دیگر نیز شنیده شود؛ برای همین مطلوب آن است که مدعا های مطرح شده در هریک از فصول این اثر، در ترازوی انصاف نهاده شود و در مقام قیاس با آرای دیگر صاحب نظران، مورد بازبینی و سنجش قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما