loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر القرآن الکریم - جلد هفتم: تفسیر سوره یس

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

هفتمین جلد از مجموعه هشت جلدی تفسیر القرآن الکریم صدرالمتألهین به تفسیر سوره مبارکه «یس» اختصاص دارد. این سوره شریفه که سی و ششمین سوره قرآن کریم است با سوگند یاد کردن به قرآن، پیامبر اکرم (ص) را از فرستادگان الهی، بر صراط مستقیم و انذارگر راستین معرفی می کند.

صدرالمتألهین در تفسیر این سوره، همان روشی را پیش گرفته که در تفاسیر دیگر سوره ها و آیات قرآن به کار برده است. وی در توضیح مفاد آیات، کوتاه ترین بیانات را به جنبه های لفظی از قبیل لغت، ادب و قرائت اختصاص می دهد و بیشترین گنجایش را جهت شرح نکات عرفانی و تربیتی و ایراد بعضی از مباحث کلامی و فلسفی متناسب با مقام در نظر می گیرد.

این تفسیر از جهت گواهی گرفتن از آیات مختلف در ادای مقصود غنی و پربار است و با آنکه صاحب این تفسیر برترین فیلسوف شیعی قرون اخیر است، روح حاکم بر تفسیر وی، عرفان و حکمت عملی است.

در پایان کتاب، مجموعه کاملی از فهرست ها (احادیث، اشعار عربی و فارسی، نام اشخاص، مکانها و اصطلاحات) برای سهولت در امر تحقیق آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما