loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نامه های امام صادق (ع) به شیعیان

توصیه ها و نامه های امام صادق علیه السلام خطاب به شیعیان در چگونگی تفکر و رفتار و تعاملات اجتماعی

4 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده زینب مهاجری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67339 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر سه نامه و گفتارهایی از امام صادق علیه السلام را برای شیعیان، نقل کرده است.

خداوند مورد رحمت قرار دهد، جمعی را که مشعل تابانی بودند، که با رفتار های نیک خویشتن و بکار بردن تمام توان خود، مردم را به سوی ما خواندند.
به راستی، مؤمنان آنهایند که از نافرمانی خدا بترسند و نگران آنند که هدایتی که به عنوان نعمت به آن ها ارزانی شده از دست شان برود. . هر گاه خدا و نعمت های او را بخاطر می آورند بیمناک اند و نگران شوند و آنگاه که آیات پروردگار بر آنان خوانده شود از مشاهده ی نفوذ و قدرت او بر ایمان شان افزوده می شود و بر خداوند اعتماد و توکّل می کنند.
دیری است که پایگاه جهل و نادانی توانمند شده است و مردم به آن گرایش دارند و آن را تقویت می کنند و آن هم به این خاطر است که مردم، دین خداوند را به بازی گرفته اند تا جایی که حتی آنان که به ظاهر تظاهر به دوستی و نزدیکی با آفریدگار می کنند، هدفی غیر از رضایت او در ذهن دارند و در دل دنبال چیز دیگری هستند و حقیقتا آن ها جفا کارند.
اگر شیعیان ما پیروانی راستین باشند و بر راه خود، صبر و استقامت ورزند فرشتگان دست در دستانشان می گذارند و ابر رحمت الهی بر سرشان سایه می افکند و روزهای تابان و روشن در پیش خواهند داشت و از آسمان و زمین برکت و روزی فراوان به آنان خواهد رسید و هرچه از خداوند بخواهند به ایشان می بخشد....
.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما