loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آنابل و جعبه جادویی

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده مک بارنت

مترجم شادی صدری

تصویرگر جان کلاسن

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 46

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

آنابل و جعبه جادویی به عنوان یکی از موفق ترین کتاب های سال ۲۰۱۵ شناخته شد، اثری کوچک و جمع وجور که در نظر اول برای گروه سنی الف نوشته شده است، اما کمی پس از انتشارش مشهورترین منتقدان ادبی ستایشش کردند و روزنامه نیویورک تایمز درباره اش نوشت: «کتابی برای همه.»
زوج ادبی مک بارنت و جان کلاسن در سال های اخیر به عنوان یکی از پدیده های دنیای ادبیات کودک شناخته شده اند و آنابل و جعبه جادویی نیز نقطه اوج این همکاری ها بود.

داستانی بسیار بسیار کوتاه که مک بارنت نوشته و جان کلاسن تصویرگری کرده است، آنابل جعبه کوچکی پیدا می کند، جعبه کوچکی که شبیه هیچ جعبه کوچک دیگری در دنیا نیست. او با این جعبه می تواند تمام آدم های دوروبرش را عوض کند، جعبه ای پر از کامواهای رنگارنگ که آنابل با آن می تواند برای تمام درخت ها، حیوانات و مردم شهرش ژاکت و لباس ببافد. جعبه آنابل جادویی است، اما این جعبه فقط برای او جادویی است، نه برای شاهزاده ای که می خواهد جعبه را از آنابل بخرد یا حتی بدزدد. این کتاب برنده جوایزی همچون کلداکت،بهترین اثر ادبی کودک بوستون گلوب و بهترین کتاب تصویری سال از سوی نیویورک تایمز شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما