loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخلاق و مبارزه؛ خاطرات استاد اخلاق حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی (دوره دو جلدی)

یادها 43

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67488 10003022
195,000 175,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه دو جلدی «اخلاق و مبارزه» گوشه ای از خاطرات خواندنی حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی طباطبایی است که مدت طولانی افتخار همراهی با نهضت حضرت امام خمینی (س) را داشته است.
ایشان در روایت خاطرات خویش از دوران تحصیل و تلمذ و مصاحبت با علمای بزرگ، ورود به مسائل سیاسی و تجربه اولین بازداشت، همراهی با شهید نواب صفوی، مبارزات روحانیت و مردم مشهد مقدس و حوادث گوناگون سال های دهه چهل و پنجاه سخن گفته است.

روایت این استاد اخلاق و مبارز انقلابی از تاریخ معاصر ایران با دیدار امام در نوفل لوشاتو ادامه می یابد و حوادث تاریخ ساز روزهای واپسین حکومت پهلوی و آغازین روزهای انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی تا دوران غم بار عروج ملکوتی امام (س) مرور می شود.

ایشان مشاهده ها و برداشت های خود را از وقایع تاریخی تا سال های اخیر با دقت و حساسیت خاصی بیان کرده و در این میان ناگفته هایی را نقل کرده که خواننده در جایی دیگر نه دیده و نه شنیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما