loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسئولیت اجتماعی دانشگاه: رسالت دانشگاه در جهان پیچیده امروز (مجموعه مقالات)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67528 10003022
136,000 129,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در جوامع پیشرفته امروز اهداف کارکردی دانشگاه به دیوارهای کلاس درس و مرز های معمول آموزش و پژوهش محدود نمی شود و عرصه مسئولیت اجتماعی آن به حوزه های متنوعی از فضای اجتماعات ملی و بین المللی گسترش می یابد.
گویی تفسیر نوین فلسفه اجتماعی دانشگاه چنین می نماید که تکاپو به وظایف متعارف علمی و تربیتی کفایت از رسالت اجتماعی دانشگاه نیست و ناگزیر باید به طیفی از فعالیت های ناظر به نیازها و مصالح و خیر و سعادت عمومی جامعه دست یازید.

مشارکت دانشگاه در ترویج فضیلت های شهروندی و صلح و رفاه و توسعه درپرتو آزاداندیشی و نقادی و نظارت عمومی ازجمله ارزش هایی است که درپرتو مسئولیت اجتماعی دانشگاه به رشد و رهایی و تعالی معنوی و مادی جامعه منجر می گردد. کتاب مسئولیت اجتماعی دانشگاه، حاصل ترجمه نه مقاله انگلیسی از نویسندگانی است که مسئله را از سویه های متفاوت بررسی و واکاوی نموده اند.

کتاب حاضر شامل 9 فصل با عناوین اهداف دانشگاه و مسئولیت های آن در برابر جامعه ، مسئولیت های اجتماعی پژوهش، دانشگاه ها و موضع گیری سیاسی، پیوند دانشگاه و اجتماع؛ مطالعه موردی، ادغام مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بخش تجارت شرکتی به منظور رشد فراگیر در هند، مسئولیت اجتماعی دانشگاه، مسئولیت اجتماعی دانشگاه در اتحادیه اروپا، مدلی برای مسئولیت اجتماعی دانشگاهی و ارزیابی پایداری و مسئولیت اجتماعی در آموزش عالی می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما