loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان تیک: معرفی جذاب ترین رمان های دارای پیام تربیتی برای نوجوانان

تربیت با کتاب 5

3.5 (2)

ناشر شفق

بازنویسی مرتضی رجائی

زیر نظر محمدعلی تهوری

تهیه کننده معاونت پژوهش موسسه مصباح الهدی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 336

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مخاطبان اصلی مجموعه «تربیت با کتاب» مربیان و والدینی هستند که بارها در کلاس های تربیتی و یا در جلسه های مشاوره، از اساتید و مشاوران خواسته اند تا کتابی سودمند برای مطالعه خود یا فرزندانشان به آن ها معرفی کنند؛ اما معمولا پاسخی در خور و قانع کننده نگرفته اند. در شرایط کنونی، معرفی کتاب های خوبی که پاسخ گوی نیاز تربیتی والدین و مربیان باشند، کار ساده ای نیست و دشوارتر از معرفی چنین کتابی به این دو گروه، پیشنهاد کتاب های جذاب و البته ارزشمند به نوجوانان است.

برای پر کردن این کمبود و پاسخ به نیاز سه گروه «مربیان و معلمان و مبلغان»، «والدین» و «مربیان جوان» به کتاب های سودمند و دارای رویکرد تربیتی، باید کتاب هایی برای هر یک از این سه گروه شناسایی و معرفی شود. مجموعه تربیت با کتاب، دستاورد یک طرح پژوهشی با همین هدف است و «رمان تیک» جلد پنجم از این مجموعه است.

در این ایام 130 عنوان از جذاب ترین رمان ها و کتاب های داستانی دارای پیام تربیتی برای نوجوان ها معرفی شده است. ناگفته پیداست که مخاطب این کتاب نیز والدین و مربیان هستند که با توجه به اطلاعات موجود در این اثر، می توانند خواندن این کتاب را به فرزندان و متربیان خود توصیه کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مرتضی خراسانی

یک کتاب کاربردی و ارزشمند برای همه کسایی که با نوجوان سر و کار دارن.
من که مثلش رو سراغ ندارم.
شنیدم قراره جلد دومش هم چاپ بشه.
اگه بشه خیلی خوبه.
ممنونم از ناشر کتاب.
توصیه میکنم بهتون حتما این کتاب رو بخرید. قطعا ارزشش رو داره

2 شهریور 1400

ن.سادات.ن

سلام
من این کتاب رو تهیه کردم
برای مربیان مسجد، مربیان پرورشی مدرسه و کتابدارها و از همه مهتر برای ماردانی که نوجوان دارن بسیار بسیاز مناسب است. فقط توضیحات معرفی کتاب اگه بیشتر بود عالی تر میشد
کاش از این دست کتابها برای کودکان هم تهیه میشد

3 بهمن 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما