loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فقه و زندگی 43: احکام صدا و سیما

ناشر معروف

تحقیق و تنظیم کتاب محمود صادقی

زیر نظر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 252

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در دنیای امروزی، جذاب ترین، تأثیرگذار ترین و قدرتمند ترین وسیله برای تبلیغ و ترویج ایده ها، نظرات، تفکرات، معروف ها و منکرها، رسانه ها می باشند. کشوری قدرتمند تر است که بتواند با این ابزار اهداف و آرمان های خود را به مخاطبان کشورش و دیگر کشورها منتقل کند و آنها را در مسیری که می خواهد هدایت و رهبری کند.
رسانه ملی و مسئولان آن نیز با تبعیت از قوانین و فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری که سکانداران انقلاب هستند و با تکیه بر نیروهای انقلابی و اعتماد بر آنان می توانند بهترین نقش را در ترویج و تبلیغ معارف الهی داشته باشند و جامعه را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و ایران، محافظت کنند و آنها را به سر منزل مقصود رهنما باشند.

این نوشته هفت بخش دارد که شامل موضوعات و مباحث (کلیات، بایسته ها و نبایسته های رسانه ملی، کارکردهای مثبت صدا و سیما، تولید و پخش برنامه های رسانه ملی، تخلفات صدا و سیما و امور مربوط به مخاطبان برنامه های رادیو و تلویزیون) می باشد.

در این نوشته، سوالات شرعی را طبق نظر مراجع تقلید مشهور ذکر کرده ایم لذا اگر در کتاب، نظرات فقهی مرجع تقلیدی ذکر نشده بود یا به آن دست نیافتیم یا در این مورد نظری نداشته اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما