loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آذر یزدی: شیفته کتاب

ناشر اندیشمندان یزد

گردآورنده کتاب حسین مسرت

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 108

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب از چند بخش شامل آشنایی با کتاب، کتاب شناسی، خدمتگزاری عالم کتاب، آثار و کارنامه کتاب شناسی آذر یزدی تشکیل شده که در هر بخش نقش و تاثیر کتاب بر زندگی آذر یزدی مورد بررسی قرار گرفته است.

نویسنده این کتاب که از نزدیک ترین دوستان و همراهان مهدی آذر یزدی بوده است، با برداشت هایی از واگویه های این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، به بررسی این نقش پرداخته است.

بخش نخست این کتاب به نخستین آشنایی مهدی آذر یزدی با کتاب پرداخته و در دو بخش بعدی، زندگی کتابی آذر یزدی در سال های 1319 و 1322 یعنی سال های ورود وی به یک کتاب فروشی در یزد و سفر وی به تهران و ورود به عرصه چاپ و نشر کتاب، مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش دیگر ای کتاب شامل بررسی کلیه کتب نوشته شده توسط مهدی آذر یزدی است که شامل 40 کتاب اوست و بخش کتاب شناسی آذر یزدی نیز شامل کلیه کتاب هایی است که تاکنون در مورد وی توسط دیگر نویسندگان و مؤلفان نوشته شده که آمار آنها به بیش از 20 عنوان می رسد.

بخش پایانی این کتاب نیز به معرفی آثار تالیف شده از سوی حسین مسرت در مورد مهدی آذر یزدی اختصاص یافته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما