loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرآیند تصمیم گیری در مدیریت

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده استفن پی. فیتزجرالد

مترجم مهرداد ملایی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 176

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

با توجه به دهه ها پژوهش درباره فرآیند تصمیم گیری و اهمیت بنیادین آن برای تجارت چرا هنوز بسیاری از تصمیمات کلیدی مدیریتی به شکست منتهی می شوند؟ پژوهش انجام شده در این کتاب به دنبال روشن کردن جواب های این پرسش کلیدی است.

نقش محوری فرآیند تصمیم گیری در مدیریت و نیروهایی که در هزاره جدید به آن شکل می دهند هم مورد بحث کتاب خواهد بود. اگر مدیر یک شرکت هستید یا کار مدیریت تجاری را در هر سطحی انجام می دهید، در این بازار جهانی که روز به روز پویاتر می شود هر روز و هر لحظه و یا بهتر است بگوییم شبانه روز در حال انجام دادن «این کار» هستید و به خاطر انجام آن است که پول های درشت می گیرید(یا شاید هم نمی گیرید). در واقع «این» کار عمدتا «کارکرد اصلی» مدیریت تلقی میشود که مدیریت را از غیر آن متمایز می کند (لااقل در محیط های سازمانی سنتی تری که در آنها هنوز این تفکیک مطرح است). مقصود از «این کار» تصمیم گیری تجاری است. در واقع تصمیم گیری آنقدر برای تلاش انسانی مهم است که یک رشته علمی تمام و کمال اختصاص به مطالعه و ارتقای فرآیندهای تصمیم گیری دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما