loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منافع سهامدار

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده تونی گروندی

مترجم مریم بیدمشگی پور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 156

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

منافع سهامدار در مدیریت از دهه 1990 به بعد و از جمله در هزاره جدید به موضوعی کاملا کلیدی تبدیل شده است. شرکت هایی مانند بانک بارکلیز، بی.پی آموکو، کوکاکولا، دیاژو، آی.سی.تی و پرودنشیال منافع سهامدار را به عنوان هدف اصلی شرکت های خود در نظر گرفته اند.

منافع سهامدار، مدیریت نقدینگی شرکت و کسب و کار را به منظور بهینه ساختن ریسک و بازده سهامداران بررسی میکند. منافع سهامدار، نیازمند مدیریت سیستم فعالیت های ایجاد ارزش درون کسب و کار است که همسو با چشم انداز کلی طراحی میشود.

در قصه ای کودکانه، شخصیت های اصلی دو هیولا بودند: یکی آبی و دیگری قرمز. با غروب خورشید یک هیولا می گوید: « شب آغاز شده است.» و دیگری در مخالفت با او می گوید «روز پایان یافته است». دو هیولا بر سر این موضوع چنان مجادله و کشمکش می کنند تا از نفس می افتند. منافع سهامدار و استراتژی دقیقا همین وضعیت را دارند و روایت های مختلفی از یک واقعیتند. علاوه براین، هریک به دیگری نیاز دارد تا اطمینان حاصل کند استراتژی ها برای خلق ارزش اقتصادی ایجاد می شوند، نه نابودی ارزش.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما